ЛЬВІВ, ВУЛ. ЛУГАНСЬКА (ПІД СИХІВСЬКИМ МОСТОМ)

РЕМОНТ: (067) 925 19 33, (063) 278 59 98 | ЗАПРАВКА: (063) 278 59 98 | ЗАПЧАСТИНИ: (068) 791 57 06 clcomfort0@gmail.com

Заміна сальника та прокладки корпусу кондиціонера

Реставрація компресорів,  заміна сальника та прокладок компресора – це наша повсякденна робота .

Що таке сальник компресора і чому він пропускає?

Заміна сальника, компресор автокондиціонера Delphi CVC 135Сальник (ущільнення валу) – це як правило металево-гумовий елемент компресора, який утримує в системі робочий тиск холодоагенту, та водночас запобігає потраплянню бруду і вологи у середину механізму.
Найбільш поширена причина негерметичності сальника – це корозія валу компресора. Рідше зустрічаються пропуски внаслідок перегрівання валу та старіння. Корозія виникає внаслідок потрапляння води, болота та піску. Це переважно стосується авто, у яких відсутній захист зі стророни колеса та низу двигуна. Ще одним з факторів, які сприяють корозії – відсутність тиску газу в системі. Якщо в системі немає тиску, то сальник подається до середини компресора і на посадочному місці починає утворюватись корозія, а з часом і раковини. Встановити таку проблему вдається не одразу, оскільки під час діагностики системи, вал компресора знаходиться у нерухомому стані.

Для запобігання ремонту (реставрації) необхідно слідкувати за герметичністю системи та періодично проводити діагностику.
У зимовий та інші сезонні періоди потрібно включати кондиціонер, як мінімум раз на тиждень. Цю процедуру проводять у теплому гаражі при температурі +/- 10°С, оскільки датчик температури (зовнішньої) може не давати сигналу для включення компресора.

 Надаємо гарантію на виконані роботи.
Ремонт компрессора, GM harrison V5, реставрація компресора авто кондиціонера